Акценти

Промо кодове

Споменах за промо кодовете в предишната публикация, която бе свързана с отстъпките за количество. Ще се спра на тях обаче по-подробно. Те идват с няколко допълнителни екстри, които не са налични при остъпките за количество.

Промо кодовете могат да имат начална и крайна дата, както и максимален брой пъти за ползване. Тези допълнителни екстри не са налични при остъпките за количество. При него можете да го въведете и то ще бъде налично докато е наличен билета или не го изтриете ръчно.

Промо кодовете се ползват най-често, за да стимулират продажбите по малко по-различни начини и за това решихме да вкараме повече екстри при тях. Промо кода може да бъде валиден от определена до определена дата, като за удобство са добавени и опциите „от сега”, „до края на продажбата”. Промо кода е низ от букви, цифри, тирета и долни тирета (разрешените символи в Събитие.БГ) и дава отстъпка за фиксирана сума от цената на даден билет. Всеки един промо код може да бъде ползван неограничен или ограничен брой пъти (по избор на организатора).

Остъпките за количество са видими в страницата на събитието, тоест дори случаен посетител, който попадне на тази страница може да ги види и да се възползва от тях. Промо кодовете са видими само за организаторите и те трябва лично да ги предоставят на потенциалните посетителите, за да могат те да се възползват от тях.

Можете да ползвате един и същи промо код (като текстово/цифров низ) за повече от един билет. Тоест така можете да добавите еднакви промо кодове към различните билети, които да дават различни остъпки за всеки билет. Това се прави ръчно за всеки един билет.

Ползване едновременно на промо кодове и остъпки за количество

И за това помислихме, като на този етап имплементацията е сравнително проста. Важат и двете, като първо цената се намаля с отстъпката за количество (тя е в проценти), а след това се намаля със стойността на промо кода (той е с твърда сума).

Ако например имате билет, чиято цена е 100 лева и давате 10% намаление при поръчка на повече от 5 билета, а също така имате промо код, който дава намаление от 20 лева, то при поръчка на 5 билета, калкулацията би била: 5*100-(5*100*10%)-(5*20)=350 лева (без да се вземат предвид таксите и комисионните).

Вярваме, че промо кодовете и отстъпките за количество ще бъдат мощни инструменти за промотиране и продажба на Вашите събития.