Marketing Talks: От емпатия към успешно позициониране
"Job To Be Done" -> Harvard -> Innovation -> Positioning
Това са ключовите думи за това какво ще чуете, видите и експериментирате на този Marketing Talks. The Business Institute и Marketing360 ви каним да се включите и обещаваме да наситим сутринта с напоителни за маркетинг мозъците ни преживяване, ценно съдържание, нетуъркинг, кафе и закуска.
27 март / 9:30 ч. / SOHO Sofia – ул. Искър 4
Настаняване и регистрация от 9:00 ч.
Ексклузивно на цена 20 лв. до 19 март. От 20 до 26 март – цена 25 лв.
"Job To Be Done" e концепция на Харвардския професор Clayton Christensen, с която той "преобръща" подходите за генериране на иновации и управление на маркетинг микса. Ние в The Business Institute я владеем добре (практикуваме я от 2012 г. насам :-)
Това е работна закуска тип "мозъчна гимнастика", в която ще ви запознаем с JTBD и заедно ще обсъдим "през" нея:
- сегментация и таргетиране
- позициониране
- управление на маркетинг микс
С помощта на преживени и практични примери от нашия бизнес опит (B2B, B2B2C, B2C, но най-вече H2H) ще можете лесно и бързо да приложите резултата във вашата практика.
Този уоркшоп ще ви даде представа и какви ги вършим в нашия Marketing Management Master Class и възможност да кандидатствате за стипендия.
Приятна закуска. Практическа полза. Храна за размисъл. Приятна (професионална компания).
Е, какво ще правите на 27 март в 9:30 сутринта?
Marketing360.bg
Място: SOHO,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: Ул. Искър 4
Вторник, 27 Март 2018, 09:30 ч.
до
Вторник, 27 Март 2018, 11:30 ч.