Продажби on-line - следвай правилните стъпки
Дата: 22 юни 2016 г. (сряда)
Начало: 10,00 - 18,00 ч.
Място: гр. София, зала "Лозенец", ул. Бисер 2 (близо до НДК)
Маркетингова стратегия е процесът на планиране, който позволява на дадена организация да концентрира своите ограничени ресурси в най-добрите възможности за увеличаване на продажбите си и постигане на стабилно конкурентно предимство. (Wikipedia)
На този тренинг ще получите материал с точни и конкретни стъпки, които да следвате и за да развиете печеливша маркетингова стратегия
Планиране – да поставим в яснота всички ресурси с който разполагаме и от който се нуждаем. Планирането отговаря на въпроса (Защо) и мотивира нашите реалните причини за това което искаме да постигнем.
Тактика – пътя по който ще изберем да се движим. Набора от средствата Facebook, Google, E-mail, изборът на специалистите с който ще работим. Тактиката отговаря на въпроса (Как) да разположим ресурсите си така че да имаме максимален ефект и (Кой) да изпълни действията от който се нуждаем.
Действие – да накараме всичко да функционира. Да използваме най -добрите наличните ресурси и хора в подходящия момент. Действието отговаря на въпроса (кога) сме готови на направим печелившия си ход.
ГОТОВА РАБОТНА КНИГА - МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБИ
По време на тренинга ще работите по готов материал разработен от Георги. Тази работна книга съдържа 12 страници точни стъпки който да следвате. Това е механиката на всяка успешна кампания за онлайн продажби. Работата по тази механика повишава печалбата с повече от 30 % за година и ви дава много ефективно време за вас.
На този тренинг ще научите повече от това:
- Как да планирате
- Как да поставяте цели
- Как да правите целеви страници
- За какво да използвате Facebook и Google
- Как да откриете най подходящите специалисти
- Колко е нормално да струват услугите
- Как да продавате по и-мейл
- Колко и какви хора ще са ви необходими за всичко
- С кое може да се правите сами
- Как да ценообразувате
- Какви бизнес модели можете да изберете
- Този тренинг е вас ако искате да стартирате бизнес онлайн или вече имате такъв. Тук ще получите ноу-хау от практик с повече от осем години опит и с повече от 400 клиента във всички сфери на бизнеса.
Проверете за свободни места на 0878 161 907
Програмата:
Стратегия: Планиране, тактика, действие - работа с готов материал от 12 страници. Психология и методология на онлайн средата. Ще направите конкретни стъпки за изработка на маркетинг стратегия.
09:30 – 11:15 – Маркетинг стратегия, планиране на ресурси
11:15 – 11:30 – почивка
11:30 – 13:00 – Как работят и колко струват – Facebook, Google, e-mail marketing
Почивка за обяд
14:30 – 16:00 – Решаване на конкретни казуси по личните ви маркетинг стратегии (индивидуална работа)
16:00 – 16:15 – почивка
16:15 – 18:00 – Бизнес модели и ценообразуване
Обучението ще се проведе на 22 юни (сряда) в гр. София, зала „Лозенец“, ул. Бисер 2 (близо до НДК)
Залата е с ограничен брой - 22 места.
Обадете се на 0878 161 907, за да разберете има ли свободни места.
Стандартна цена: 180 лв.
Цена: 120 лв. при ранна регистрация направена до 17.06.2016 г. - петък (спестявате 60 лв.)
Цена за двама: 210 лв.
Управител на Web Direct – дигитална маркетинг агенция
Георги Христулев е водещ експерт в сферата на дигиталния маркетинга в България. Той е успял, учейки се от опита си – и от успехите, и от грешките. Сега иска да сподели наученото и да помогне на повече хора и бизнеси да растат и да се развиват с ефективни модели.
Реализирал е над 3000 успешни кампании за над 400 клиента. Компании ползват услугите му още от 2009 г. насам, защото резултатите говорят безкомпромисно сами за себе си. Организатор и лектор на много професионални конференции и обучения.
ДАТА НА ПРОВЕЖДАНЕ:
22 юни 2016 г. (сряда)
Начало: 10,00 - 18,00 ч.
Място: гр. София, зала "Лозенец", ул. Бисер 2 (близо до НДК)
Побързайте, местата в залата са ограничени.
Място: зала Лозенец,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. Бисер 2
Сряда, 22 Юни 2016, 10:00 ч.
до
Сряда, 22 Юни 2016, 18:00 ч.