Google AdWords за НЕпрофесионалисти
Как сами да направим AdWords кампании и как да контролираме подизпълнителите
100 % практическо обучение
Важно: носете си лаптоп, тъй като ще получите конкретни практически умения!
Дати на провеждане: 22 и 23 юли 2016 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: гр. София, „зала Лозенец“, ул. Бисер №2 (близо до НДК)
Обучението е подходящо за курсисти с никакви или базови познания в AdWords, които искат:
- Да правят сами рекламни кампании в AdWords;
- Да следят своите рекламни кампании;
- Да оценяват и сравняват предимства и недостатъци на различните видове трафик;
- Да имат ясни изисквания към подизпълнителите си, ако имат такива;
- Да проверяват дали изпълнителите (служителите) им си изпълняват коректно задълженията.
Какви знания и умения ще получите?
- Как работи AdWords;
- Кои са най-често допусканите грешки в AdWords;
- Как да подбирате ключови думи;
- Как да пишете добри реклами;
- За какво да внимавате;
- Как да анализирате конкуренцията си;
- Как да работите с AdWords и GoogleAnalytics заедно;
- Примери за добри и лоши практики в AdWords.
Побързайте, проверете за свободни места на телефон 0878 161 907
Програма на обучението:
Ден 1:
09,30 – 11,00 ч. - Въведение: Цели на онлайн маркетинга (AdWords) – видове и как да ги подберем?
- Google Analytics - защо и как?
- Свързване на AdWords с G Analytics и G Search Console (former WMT) – защо и какво да гледаме?
11,00 – 11,15 ч. - кратка почивка
11,15 – 13,00 ч.- Откриване на AdWords акаунт – държава и език на фактуриране, валута, ДДС, видове плащания. Search & Display Network:
- Какво представляват, цели и примери;
- Видове bids (CPC, CPM, CPA); Кое да използваме и кога?
- Видове реклами – текстови, image ads, ad gallery; В коя мрежа се използва и как?
13,00 – 14,30 ч. време за обяд
14,30 – 16,00 ч.- Създаване на кампания в Search Network:
- Настройки на кампанията – основни, Locations, Ad schedule, Devices;
- Структура на кампанията ⇔ Структура на сайта;
- Adgroups⇔ Структура на сайта;
- Ключови думи;
16,00 – 16,15 ч. - кратка почивка
16,15 – 17,45 ч.- Реклами – Основни положения; Как да пишем реклами? Мобилни/Десктоп реклами. Разширения на рекламите. Защо, кога и какво да използваме?
Анализ на данните – Нива на отчитане (Keyword, Adgroup, Campaign).
17,45 ч. – време за въпроси.
Ден 2:
09,30 – 11,00 ч. - Създаване на кампания в Display Network. Анализ на данните от кампания в Display Network;
11,00 – 11,15 ч. - кратка почивка
11,15 – 13,00 ч. - Бюджетиране в AdWords – Защо и как? Измерване на успеха/неуспеха;
14,30 – 16,00 ч. - Remarketing – Основни положения. Display Remarketing. Search Remarketing;
16,00 – 16,15 ч. - кратка почивка
16,15 – 17,45 ч. - Изводи. Насоки за работа. Примери.
17,45 ч. – време за въпроси.
За да проверите за свободни места се обадете на 0878 161 907
Цена: 240 лв. 190 лв. при ранна регистрация направена до 15 юли 2016 г. (петък) – спестявате 50 лв.
Цена за двама: 480 лв. 320 лв. (по 160 лв. на участник), спестявате общо 160 лв.
*цените са крайни по смисъла на чл.113 ал.9 по ЗДДС
Местата са ограничени. Побързайте и запазете своето място сега!
Лектор: Любомир Попов – Сертифициран Google AdWords, Google Analytics и Bing специалист.
Занимава се професионално с PPC от 2011 г. Преди това се занимавал (доста успешно) със SEO и програмиране. Основател на СЕМ БГ (sem.bg), Google Partner агенция.
Важно! Имайте предвид, че групите са малки, а местата в тях - ограничени (22 човека), затова не се колебайте.
Запазете своето място още сега!
Дати на провеждане: 22 и 23 юли 2016 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: гр. София, „зала Лозенец“, ул. Бисер №2 (близо до НДК)
Важно: носете си лаптоп, тъй като ще получите конкретни практически умения!
Място: Зала Лозенец,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. Бисер 2
Петък, 22 Юли 2016, 09:30 ч.
до
Събота, 23 Юли 2016, 18:00 ч.