Facebook практика за напредващи

Открийте отговорите на въпросите!
Курсът е подходящ за хора, които имат опит с повече от 2-3 рекламни кампании във Facebook, поддържат активно Facebook бизнес страница и са преминали курс за начинаещи за Facebook маркетинг. Имат желание да оптимизират дейността си и конкретно да проверят как могат да повишат резултатите на кампаниите, проведените от тях самите.
Важно: носете си лаптоп и си осигурете достъп бизнес Facebook страница. По възможност Facebook страница, в която е имало активности и са пускани реклами.
Дата: 22 юни 2017 г. (четвъртък) от 9:30 ч. – 18:00 ч.
Място: гр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Мария Гулишева
Побързайте, проверете за свободни места на телефон 0878 161 907
Програмата:
09:30 – 11:00 Кратко обобщение на основните инструменти във Facebook и разработване на продажбена фуния чрез социалните мрежи. Представяне на стратегията за продажба на всеки курсист. Обсъждане и анализ на нивото на имплементирането им.
11:00 - 11:15 Кратка почивка
11:15 – 13:00 Разглеждане на маркетингова кампания за конкретен продукт/услуга на всеки един курсист. Предложения за оптимизация и подобрения в следните насоки:
- проследяване на целия път на потребителя от първото взаимодействие с фирмата до реализирането на продажбата за конкретен продукт
- надграждане на посланията ( Facebook, сайт/онлайн магазин)
- анализ и предложения за подобрения на използвания криейтив и маркетинг послания в рекламата
- оценка на целевата страница
- анализ на подпомагащите активности/постове/съдържание
13:00 – 14:00 Обяд
14:00 – 16:00 Разглеждане на маркетингова кампания за конкретен продукт/услуга на всеки един курсист – 2-ра част
16:00 -16:15 Кратка почивка
16:15 -17:45 Одит на ефективността на използваната реклама като настройка, таргетиране и основни KPI
- анализ и предложения за таргетиране
- оценка на ефективността при използването на типовете кампании и цели
- оценка на таргетирането (използване на Facebook Ads Manager)
- оценка на постигнатите резултати (основни KPI)
- оценка на привлеченият трафик (Google Analytics данни)
Дискутиране на реалните казуси в група обогатява всеки един участник, тъй като му дава отговорите на това как да оптимизира своята дейности и нови идеи на успешни практики от други бизнес, които са приложими и в неговата пазарна ниша.
Бъдете професионалисти когато управлявате Facebook страницата си!
Местата са ограничени и се зеамат по реда на тяхното закупуване. Побързайте и запазете своето място сега!
За да проверите за свободни места се обадете на 0878 161 907
Цената на обучението е 260 лв. и може да бъде закупен билет най-късно до 19 юни (понеделник), вкл.
Цена за двама и повече от една фирма е по 195 лв. за участник (спестявате по 65 лв. на човек)
Цените са крайни по смисъла на чл.113 ал.9 по ЗДДС
Участниците в обучението получават Сертификат подписан от нас като Организатори.
Условия за връщане на сума, при отказ от страна на участника:
- До 5 дни преди датата на курса – 100 %
- 5 до 2 дни преди началото на курса – 50 %
- 2 дни до деня на курса – не се дължи връщане на сумата за участие!
- Прехвърляне на участие за друга дата се заплаща на 50%.
Проверете за свободни места на телефон 0878 161 907
Лектор е Мария Гулишева – консултант „маркетинг в социалните мрежи“, фрийлансър, обучител и блогър. Има над 10 години опит в сферата на маркетинга. Работи активно с малки и средни бизнеси за стратегическо развитие на продажбите във Facebook.
Дата: 22 юни 2017 г. (четвъртък) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: гр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Мария Гулишева
Важно: носете си лаптоп, тъй като ще получите конкретни практически умения!
Място: зала Лозенец,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. Бисер 2
Четвъртък, 22 Юни 2017, 09:30 ч.
до
Четвъртък, 22 Юни 2017, 18:00 ч.