Facebook маркетинг? А сега накъде, след последните промени?

23.02.2018 09:30ч. Петък  -  24.02.2018 18:00ч. Събота
зала Лозенец ( близо до НДК ), гр. София
Билети
Билет
Информация за събитието

Практически насочен курс, подходящ както за собственици на малък и среден бизнес, така и за специалисти, които искат да се развиват в областта на Facebook маркетинга.

Важно: носете си лаптоп и си осигурете достъп бизнес Facebook страница. По възможност Facebook страница, в която е имало активности и са пускани реклами.

Дати на провеждане: 23 и 24 февруари 2018 г. (петък и събота) от 9:30 ч. – 18:00 ч.
Място: гр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Мария Гулишева

На 11 януари 2018 г., Марк Зукърбърг обяви, че ролята на Facebook е да събира семействата и приятелите и като такава, платформата ще толерира в много по-голяма степен съдържанието от лични профили спрямо постовете от страниците. С всички промени и мерки взети от екипа на Зукърбърг, съдържението от страници все по-трудно ще достига до Facebook потребителите. Какво означава това за бизнесите? И каква да бъде стратегията им от тук нататък? 

След обучението ще знаете как да управлявате Facebook страницата си успешно и устойчиво, въпреки всички непрестанни промени. Как бизнеса ви да расте и да Ви носи приходи. Също така ще можете да оцените реално, с лесно измерими показатели, дали се справяте или усилията Ви отиват на вятъра (Likes & Reach не са вашите показатели !!!).

ПУСНИ ЗВУКА…

Организатор
Кога & Къде
Към карта

Място: зала Лозенец ( близо до НДК ),
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул.Бисер 2

Петък, 23 Февруари 2018, 09:30 ч.
 до 
Събота, 24 Февруари 2018, 18:00 ч.