Facebook маркетинг – на къде след последните промени?

Facebook маркетинг – на къде след последните промени?
Практически насочен курс, подходящ както за собственици на малък и среден бизнес, така и за специалисти, които искат да се развиват в областта на Facebook маркетинга.
**ВАЖНО: След въведенията на GDPR и правото да съхраняваме „кукис“ на потребители за да ги преследваме с реклами се наблюдава огромна загуба на потребители.
Дати на провеждане: 19 и 20 октомври 2018 г. (петък и събота) от 9:30 ч. – 18:00 ч.
Място: гр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Мария Гулишева
Промените и мерките взети от екипа на Зукърбърг през последните месеци също води до все по-трудно достигане на съдържението от страници до Facebook потребителите. Какво означава това за бизнесите? И каква да бъде стратегията им от тук нататък?
Всички знаем, че на малкият бизнес му е много по-трудно, но именно Facebook може да ви помогне да се развивате устойчиво, напред.
След обучението ще знаете как да управлявате Facebook страницата си успешно и устойчиво, въпреки всички непрестанни промени.
Как бизнеса ви да расте и да Ви носи приходи.
** Специална част за Facebook Messenger – неразработената златна мина и вечно променящият се алгоритъм на Facebook – можем ли да го надхитрим
***Също така ще можете да оцените реално, с лесно измерими показатели, дали се справяте или усилията Ви отиват на вятъра (Likes & Reach не са вашите показатели !!!).
Допълнителна информация и проформа фактура за участие ще получите на на този имейл info@web-direct.eu
ПУСНИ ЗВУКА…
Място: зала Лозенец ( близо до НДК ),
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: гр. София, ул. Бисер 2
Петък, 19 Октомври 2018, 09:30 ч.
до
Събота, 20 Октомври 2018, 18:00 ч.