Бизнес онлайн – стратегия за развитие и ценообразуване

12.10.2016 09:30ч. Сряда  -  12.10.2016 18:00ч. Сряда
зала Лозенец, гр. София
Билети
Билет
В момента няма активни билети
Информация за събитието

Дата: 12 октомври 2016 г. (сряда)
Начало: 9,30 - 18,00 ч.
Място: гр. София, зала "Лозенец", ул. Бисер 2 (близо до НДК)

Да си онлайн е модерно и много бизнеси вярват, че когато имат добър сайт (магазин) е достатъчно за да продават успешно.
Но дали всъщност е така ? И защо само два от десет онлайн бизнеса носят реален финансов резултат, ще разберат участниците на обучението „Бизнес онлайн – стратегия за развитие и ценообразуване“.

Маркетингова стратегия е процесът на планиране, който позволява на дадена организация да концентрира своите ограничени ресурси в най-добрите възможности за увеличаване на продажбите си и постигане на стабилно конкурентно предимство. (Wikipedia)

На този тренинг ще получите материал с точни и конкретни стъпки, които да следвате и за да развиете печеливша маркетингова стратегия.

Планиране – да поставим в яснота всички ресурси с който разполагаме и от който се нуждаем. Планирането отговаря на въпроса (Защо) и мотивира нашите реалните причини за това което искаме да постигнем.

Тактика – пътя по който ще изберем да се движим. Набора от средствата Facebook, Google, E-mail, изборът на специалистите с който ще работим. Тактиката отговаря на въпроса (Как) да разположим ресурсите си така че да имаме максимален ефект и (Кой) да изпълни действията от който се нуждаем.

Действие – да накараме всичко да функционира. Да използваме най -добрите наличните ресурси и хора в подходящия момент. Действието отговаря на въпроса (кога) сме готови на направим печелившия си ход.

ГОТОВА РАБОТНА КНИГА - МАРКЕТИНГ СТРАТЕГИЯ ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБИ

По време на тренинга ще работите по готов материал разработен от Георги. Тази работна книга съдържа 12 страници точни стъпки който да следвате. Това е механиката на всяка успешна кампания за онлайн продажби. Работата по тази механика повишава печалбата с повече от 30 % за година и ви дава много ефективно време за вас.

На този тренинг ще научите повече от това:

  • Как да планиратеи поставяте реалистични цели;
  • Как да правите целеви страници, които продават;
  • Как ефективно работят Facebook, Google, SEO, e-mail marketing;
  • Как да откриете най-подходящите специалисти;
  • Колко е нормално да струват услугите;
  • Колко и какви хора ще са ви необходими за всичко;
  • Как да ценообразувате и обявявате промоции...

Този тренинг е вас ако искате да стартирате бизнес онлайн или вече имате такъв. Тук ще получите ноу-хау от практик с повече от осем години опит и с повече от 400 клиента във всички сфери на бизнеса.

Проверете за свободни места на 0878 161 907

Програмата:

Стратегия: Планиране, тактика, действие - работа с готов материал от 12 страници. Психология и методология на онлайн средата. Ще направите конкретни стъпки за изработка на маркетинг стратегия.

09:30 – 11:15 – Маркетинг стратегия, планиране на ресурси
11:15 – 11:30 – почивка
11:30 – 13:00 – Как работят и колко струват – Facebook, Google, e-mail marketing
Почивка за обяд
14:30 – 16:00 – Решаване на конкретни казуси по личните ви маркетинг стратегии (индивидуална работа)
16:00 – 16:15 – почивка
16:15 – 18:00 – Бизнес модели и ценообразуване

Обучението ще се проведе на 12 октомври 2016 г. (сряда) в гр. София, зала „Лозенец“, ул. Бисер 2 (близо до НДК)

Цена: 150 лв. 130 лв. при ранна регистрация направена до 3 октомври 2016 г. (понеделник) – спестявате 20 лв.
Цена за двама: 300 лв. 190 лв. (по 95 лв. на участник), спестявате общо 110 лв.

*цените са крайни по смисъла на чл.113 ал.9 по ЗДДС

Залата е с ограничен брой - 22 места.
Обадете се на 0878 161 907, за да разберете има ли свободни места 

GeorgiHristulevЛектор: Георги Христулев

Управител на Web Direct – дигитална маркетинг агенция
Георги Христулев е водещ експерт в сферата на дигиталния маркетинга в България. Той е успял, учейки се от опита си – и от успехите, и от грешките. Сега иска да сподели наученото и да помогне на повече хора и бизнеси да растат и да се развиват с ефективни модели.
Реализирал е над 3000 успешни кампании за над 400 клиента. Компании ползват услугите му още от 2009 г. насам, защото резултатите говорят безкомпромисно сами за себе си. Организатор и лектор на много професионални конференции и обучения.

 

 

 

 

Организатор
Кога & Къде

Място: зала Лозенец,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. Бисер 2

Сряда, 12 Октомври 2016, 09:30 ч.
 до 
Сряда, 12 Октомври 2016, 18:00 ч.