GOOGLE ADS ЗА НЕПРОФЕСИОНАЛИСТИ

Как сами да направим Google Ads кампании и как да контролираме подизпълнителите
100 % практическо обучение
Важно: Обучението е 100% практическо и ще имате нужда от лаптоп. Преди да се запишете за участие е необходимо да разполагате с регистрация в Google Ads. Ако нямате регистриран профил вижте кратката инструкция в края на програмата. *Лесно е като 1,2,3!
Дати на провеждане: 13 и 14 март 2020 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: гр. София, зала Лозенец, ул. Бисер 2 (близо до НДК)
Лектор: Христо Митков
Побързайте, проверете за свободни места на телефон 0878 161 901
За кого е подходящо обучението?
Обучението е подходящо за тези от Вас, които имат базови познания в областта на Google Ads, но търсят практическо обучение с работни задачи и ясни примери. Обучението е създадено, както за маркетинг специалисти и експерти, така и за и собственици на организации, които желаят да подобрят контрола при работата със своите подизпълнители!
По време на обучението ще придобиете знания и умения докато се упражнявате върху конкретни задачи, като:
• Определяне на бюджет за Вашата дейност
• Създаване на списъци с ключови думи и отрицателни ключови думи
• Създаване на кампании за търсачка
• Структуриране на рекламни групи
• Създаване на ефективни рекламни текстове
• Създаване на кампании в партньорска мрежа на Google
Какви умения ще придобиете след обучението?
Вие ще можете да:
• Избягвате често допускани грешки
• Определяте коректно своя месечен рекламен бюджет
• Избирате по-ефективни ключови думи
• Създавате кампании с различни графици на показване
• Създавате кампании за отделни градове
• Създавате банер кампании в мрежата на Google
• Създавате ефективни текстови реклами и банери
Побързайте, проверете за свободни места на телефон 0878 161 901
Програма на обучението:
Ден 1 – Google Ads Search и Google Analytics
09:30 – 11:00 ч. – Въведение
- Как работи Google Ads?
- Колко струват първите позиции и от какво зависи цената на клик?
- Защо Google Ads се изменя постоянно и какво да очакваме?
- Как да измерим успеха с Google Analytics?
- Определяне на цели и кое е важно за нашата реклама?
11:00 – 11:15 ч. – Пауза
11:15 – 13:00 ч. – От къде да започнем?
Практика: Проучване и планиране
Задача: Изберете 10 ключови думи и 10 отрицателни думи с Keyword Planner
Задача: Напишете чернова за рекламни текстове
13:00 – 14:30 ч. – Обедна почивка
14:30 – 16:00 ч. – Определяне на бюджет
-
Какъв е общия обем търсене?
-
Какъв е потенциала или какъв дял от общото търсене може да се привлече?
-
Колко пари са необходими за привличане на потенциалния дял от търсенето?
-
Практика: Кампания за търсачката – Google Search
Задача: Създайте рекламна кампания за търсачката -
Какво казва Google за рекламните групи?
Примери и варианти за групиране на думи и рекламни текстове. -
Практика: Създаване на рекламни групи и реклами
Задача: Създайте 5 рекламни групи като използвате готовия списък с ключови думи.
Задача: Добавете ключови думи
Задача: Добавете рекламни текстове
16:15 – 17:45 ч. – Настройка на ключови думи и реклами
-
Добавяне на думи в рекламни групи
-
Настройка на съвпадение – broad, phrase, exact
-
Как се създават текстови реклами
-
Елементи на успешните реклами
-
Как се използват разширения за реклами? (Ad extensions)
17:45 ч. – Време за въпроси и отговори
Ден 2: Google Ads Display
09:30 – 11:00 ч. Google Display таргетиране
-
Таргетиране в GDN
-
Практика: Кампания GDN
-
Задача: Настройте кампанията и добавете 2 рекламни групи
-
Размери и технически характеристики
-
Елементи на успешните банери
11:00 – 11:15 ч. – Пауза
11:15 – 13:00 ч. – Видео кампании – YouTube
1. YouTube канал и Ads For Video
2. Как се използват видео реклами в YouTube? (Примери от практиката)
13:00 – 14:30 ч. – Обедна почивка
14:30 – 16:00 ч. – Ремаркетинг кампании (Remarketing)
16:15 – 17:45 ч. – Обобщение, допълнителни примери и важни съвети
17:45 ч. – Време за въпроси и отговори.
*Създайте Google Ads профил в три лесни стъпки:
-
Изберете фирмен имейл за регистрацията в Google Ads
-
Влезте в началната страница на Google Ads https://ads.google.com/home/ и натиснете върху синия бутон „Започнете сега“
-
Въведете фирмения имейл адрес, който сте избрали и следвайте стъпките
За да проверите за свободни места се обадете на 0878 161 901
Цената на обучението за двата дни е 250 лв.
Цена за двама и повече от една фирма е по 190 лв. за участник (спестявате х 60 лв.за всеки следващ участник)
Цените са крайни по смисъла на чл.113 ал.9 по ЗДДС
** Много Важно – вижте другите обучения, който организираме от този линк http://webseminari.com/ и позвънете на 0878 161 901 за да попитате какви отстъпки може да ползвате при закупуване на повече от едно обучение!
Участниците в обучението получават Сертификат подписан от нас като Организатори
Условия за връщане на сума, при отказ от страна на участника:
– До 5 дни преди датата на курса – 100 %
– 5 до 2 дни преди началото на курса – 50 %
– 2 дни до деня на курса – не се дължи връщане на сумата за участие!
– Прехвърляне на участие за друга дата се заплаща на 50%.
Лектор: Христо Митков
Казвам се Христо Митков и съм управител на “Импулс Медиа“. От 2013г. съм сертифициран Google Partner.
От 2013г. съм сертифициран Google Partner. От няколко години провеждам курсове и изпити за бакалаври и магистри по „Онлайн продажби“ и „Онлайн промотиране“ в МВБУ София.
Между 2005г. и 2008г. активно се занимавах с продажба на уеб услуги и уеб сайтове по поръчка. От 2008г. до днес се специализирам в областта на интернет рекламата, с фокус върху рекламните продукти на Google. Старая се непрекъснато да участвам в обучения и събития свързани с дигитален маркетинг и управление на проекти.
Вярвам, че „човек се учи цял живот“, и че „няма неуместни въпроси, а има неуместни отговори“.
Кратка биография:
Управител на Импулс Медиа – Агенция за успех
Преподавател в МВБУ „Онлайн продажби“ и „Онлайн промотиране“
От 2005г. продажби на уеб услуги и уеб сайтове по поръчка
От 2013г. – Сертифициран Google Partner
Fb: https://www.facebook.com/christomitkov
Lin: https://bg.linkedin.com/in/impulsemedia
W: http://impulsemedia.eu/
Проверете за свободни места на телефон 0878 161 901
Дати на провеждане: 13 и 14 март 2020 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: ггр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Христо Митков
Важно: носете си лаптоп, тъй като ще получите конкретни практически умения!
Местата са ограничени. Побързайте и запазете своето място сега!
Място: зала Лозенец ,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул.Бисер 2 (до НДК)
Петък, 13 Март 2020, 09:30 ч.
до
Събота, 14 Март 2020, 18:00 ч.