Creative Way of Media Buying. How to plan your online media budget with Programmatic

12.03.2020 10:00ч. Четвъртък  -  12.03.2020 12:00ч. Четвъртък
+Това, гр. София
Билети
Билет
В момента няма активни билети
Информация за събитието

Етаргет България & Списание Enterprise ви канят на маркетинг закуска с тема

Creative Way of Media Buying.

How to plan your online media budget with Programmatic*,

която ще събере

представители на творчески и дигитални агенции,

маркетинг и бранд мениджъри,

както и заинтересовани да планират сами своите онлайн рекламни бюджети с програмтик платформи.

По време на закуската ще ви запознаем с иновативни и креативни методи за купуване и планиране на цяла гама от онлайн рекламни формати от един интерфейс на база криейтивите ви, изискванията на клиентите или пък спрямо специфичните цели на комуникацията онлайн.

Христо Николински, управител на Етаргет България, ще покаже колко важно, а в същото време и достъпно е планирането на рекламни кампании в програмтик платформа, както и какви инструменти бихте могли да ползвате конкренто за вашите идеи и цели.

Ценни са примерите от българския и чужди пазари, които Христо ще представи с разрешението на конкретните брандове и компании, провели кампании в сферата на бързооборотните стоки, автомобили, финансови услуги и още.

По време на закуската ще имате възможност да се запознаете както с нови инструменти за нестандартни кампании, така и със себеподобни като вас – творчески личности, които постоянно търсят нестандартни решения за познати казуси, марки и клиенти.

Много приятна част от тези срещи на кафе и вкусна закуска е нетуъркингът за всички присъстващи. По време на събитието и след него може да обменим опит и идеи, както и да се създадат нови партньорства.

Не забравяйте да си вземете визитките, а след края ще се убедите, че програматик прави възможно креативното и ефективно купуване!

Програма:

Регистрация – 10:00 – 10:20

Начало – 10:20

Презентация на Христо Николински – 10.20 – 11.15

Нетуъркинг и въпроси – 11.15-12.00

За лектора:

Христо Николински е управител на Етаргет България от 2011 г. Под негово ръководство, Етаргет се налага като една от водещите платформи за онлайн реклама в България. През 2017 - 2018 г. е и член на управителния съвет на IAB България.

Като част от екипа на международната програматик платформа Етаргет, оперираща в 7 държави от Централна и Източна Европа, събира огромен опит при планирането и управлението на различни типове дигитални рекламни кампании за множество малки, средни и големи клиенти – текстови реклами, дисплей кампании, онлайн видео реклами, персонални решения и др. Лектор е в редица водещи събития в сферата на дигиталната реклама и маркетинг в България.

За медийния партньор:

ENTERPRISE e специализирано B2B печатно издание, което достига до мениджърите, като говори на техния език и от тяхната гледна точка. Кратко, ясно и точно, първата по рода си бизнес медия в България се насочва изключително към практическите проблеми в управлението на съвременните компании. ENTERPRISE формулира и анализира най-важните явления в българската бизнес реалност – от гледна точка на управление и технологии. То показва добрите бизнес практики на българските компании. Издател и управляващ партньор e Надя Гогова, а главен редактор - Петя Ралчева.

*Към момента местата са изчерпани, но в случай, че желаете да присъствате, моля попълнете формата /http://bit.ly/EtargetEventForm/и очаквайте да се свържем с вас в най-кратък срок, за да ви информираме дали има възможност за допълнителни места. В този случай плащането ще се случва на място и ще издаваме фактура след него.

Галерия

Организатор

Etarget Events

ЕТАРГЕТ Е ЕФЕКТИВНА ОНЛАЙН РЕКЛАМА

Ще ни откриете в 7 страни от Централна и Източна Европа: Словакия, Чехия, Унгария, Хърватия, Сърбия, Румъния и България.

Онлайн рекламата Етаргет вече се използва от над 20 000 клиенти. Сътрудничим си със стотици агенции и с повече от 6000 уебсайта, на които показваме рекламите на нашите клиенти.

Компанията ни - ETARGET SE, е основана през 2002 г. и е сред първите, предлагащи онлайн реклама от типа pay-per-click(плащане за клик). Този тип реклама предполага, че клиентът плаща само за потенциалните клиенти, които са привлечени от неговото предложение.

От началото на 2014г. Етаргет започва да работи в областта и на RTB дисплей рекламата (Real Time Bidding - наддаване в реално време), чрез платформата си ETARGET RTB. Това е един модерен, автоматизиран метод за покупка на банер реклама в десетки рекламни мрежи, който дава допълнителни възможности за по-голяма ефективност, таргетиране, управление и гъвкавост на рекламните кампании в интернет.


Кога & Къде

Място: +Това,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. Марин Дринов 30

Четвъртък, 12 Март 2020, 10:00 ч.
 до 
Четвъртък, 12 Март 2020, 12:00 ч.