Google AdWords за НЕпрофесионалисти

16.06.2017 09:30ч. Петък  -  17.06.2017 18:00ч. Събота
зала Лозенец, гр. София
Билети
Билет
В момента няма активни билети
Информация за събитието

 Как сами да направим AdWords кампании и как да контролираме подизпълнителите

100 % практическо обучение

Важно: носете си лаптоп, тъй като ще получите конкретни практически умения!

Дати на провеждане: 16 и 17 юни 2017 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: гр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Христо Митков

Обучението е подходящо за курсисти с никакви или базови познания в AdWords, които искат:
- Да правят сами рекламни кампании в AdWords;
- Да следят своите рекламни кампании;
- Да оценяват и сравняват предимства и недостатъци на различните видове трафик;
- Да имат ясни изисквания към подизпълнителите си, ако имат такива;
- Да проверяват дали изпълнителите (служителите) им си изпълняват коректно задълженията.

Какви знания и умения ще получите?
- Как работи AdWords;
- Кои са най-често допусканите грешки в AdWords;
- Как да подбирате ключови думи;
- Как да пишете добри реклами;
- За какво да внимавате;
- Как да анализирате конкуренцията си;
- Как да работите с AdWords и GoogleAnalytics заедно;
- Примери за добри и лоши практики в AdWords.

Побързайте, проверете за свободни места на телефон 0878 161 907

Програма на обучението:

Ден 1:
09:30 – 11:00 ч. - Въведение:
Какво е AdWords? Колко струват първите позиции и от какво зависи цената на клик?
Защо AdWords се изменя постоянно и какво да очакваме?
Как да използваме AdWords по най-успешния начин?
Как да определим кои са важните цели за нашата дейност?
Как да измерим успеха с Google Analytics и Search Console?
11:00 – 11:15 ч. - Кратка почивка
11:15 – 13:00 ч. - Практика: Профил в Adwords (Account)
Създаване на нов профил и структура на профила. От къде да започнем?
Как да определим стартов бюджет за AdWords? Как да определим минимален и оптимален бюджет? (Демо с keyword planner)
Какви са разликите между различните типове кампании? Кои са подходящи за нашата дейност? (Примери от практиката)
Какви са рекламните формати и как се използват успешно? (Примери от практиката)
• Текст (text ads)
• Изображения (image ads)
• Галерия (Ad Gallery)
• Видео (video ads)
• Ново! Адаптивни (responsive)
13:00 – 14:30 ч. - Обедна почивка
14:30 – 16:00 ч. - Практика: Създаване на кампания за Търсачката (Search Network)
Кои са най-важните настройки и кои са най-често допусканите грешки?
Как да структурираме успешни кампании в AdWords? Какво „казва“ Google и какво показва практиката? (Примери от практиката)
• Наддаване (bid strategy)
• Рекламни групи (ad groups)
• Ключови думи (keywords)
16:15 – 17:45 ч. - Демо: Как се създават успешни реклами?
Как се използват разширения за реклами? (Ads & ad extensions)
Как да анализираме данните и как да създаваме ясни отчети? (Reports)
17:45 ч. - Време за въпроси и отговори.

Ден 2:
09:30 – 11:00 ч. - Практика: Създаване на кампания за партньорската мрежа (Display Network)
Кои са най-важните настройки и кои са най-често допусканите грешки?
Каква е структурата на успешните банери?
Как да анализираме данните и как да създаваме ясни отчети? (Reports)
11:00 – 11:15 ч. - Кратка почивка
11:15 – 13:00 ч. - Демо: Видео кампании – YouTube
Как се създава YouTube канал и как се свързва с AdWords?
Как се използват видео реклами в YouTube? (Примери от практиката)
Как да анализираме данните и как да създаваме ясни отчети? (Reports)
13:00 – 14:30 ч. - Обедна почивка
14:30 – 16:00 ч. - Демо: Ремаркетинг кампании (Remarketing)
16:15 – 17:45 ч. - Обобщение, допълнителни примери и важни съвети
17:45 ч. - Време за въпроси и отговори.

За да проверите за свободни места се обадете на 0878 161 907 

Цената на обучението за двата дни е 230 лв. и може да бъде закупен билет най-късно до 13 юни.
Цена за двама и повече от една фирма е по 190 лв. за участник  (спестявате общо 80 лв.)
Цените са крайни по смисъла на чл.113 ал.9 по ЗДДС

** Много Важно – на 9 юни (петък) има специализирано обучение по Google Google Analytics. Препоръчваме на всички курсисти да познават много добре  анализиращият инструмент на Google за да постигат по бързи резултати. Цялята програма може да видите от тук - http://webseminari.com/events/google-analytics-3-2/

За да разберете как може да се възползвате и от двете обучения, моля обадете се още сега на 0878 161 907

Участниците в обучението получават Сертификат подписан от нас като Организатори.

Условия за връщане на сума, при отказ от страна на участника:
- До 5 дни преди датата на курса – 100 % 
- 5 до 2 дни преди началото на курса – 50 % 
- 2 дни до деня на курса – не се дължи връщане на сумата за участие!
- Прехвърляне на участие за друга дата се заплаща на 50%.

Hristo Mitkov

Лектор: Христо Митков
Казвам се Христо Митков  и съм управител на “Импулс Медиа“. От 2013г. съм сертифициран Google Partner. От няколко години провеждам курсове и изпити за бакалаври и магистри по „Онлайн продажби“ и „Онлайн промотиране“ в МВБУ София. 
Между 2005г. и 2008г. активно се занимавах с продажба на уеб услуги и уеб сайтове по поръчка. От 2008г. до днес се специализирам в областта на интернет рекламата, с фокус върху рекламните продукти на Google. Старая се непрекъснато да участвам в обучения и събития свързани с дигитален маркетинг и управление на проекти. 
Вярвам, че „човек се учи цял живот“, и когато се учим „няма неуместни въпроси, а има неуместни отговори“.

Проверете за свободни места на телефон 0878 161 907

Дати на провеждане: 16 и 17 юни 2017 г. 2017 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: ггр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Христо Митков

Важно: носете си лаптоп, тъй като ще получите конкретни практически умения!

Местата са ограничени. Побързайте и запазете своето място сега!

Организатор
Кога & Къде
Към карта

Място: зала Лозенец,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. Бисер 2

Петък, 16 Юни 2017, 09:30 ч.
 до 
Събота, 17 Юни 2017, 18:00 ч.