Маркетинг закуска #4: Онлайн дисплей реклама
На 15-ти декември ще се проведе последното събитие от програмата на Marketing360.bg за 2015 –
Маркетинг закуска “Да измерим вашата онлайн дисплей реклама”, четвърто издание.
Срещата се провежда със специалното участие на Христо Николински от Etarget България и дигитални специалисти по маркетинг.
Четвъртото издание на маркетинг закуската ще се отличи от останалите три с празничното настроение, допълнителния казус, който ще бъде представен от измерване на дисплей реклама в чужбина, както и с изненадите от Etarget.
В първите три маркетинг закуски, които проведохме, наши гости бяха представители на
Avant-x Ballistic Cell Ltd.
Ballistic Sport Blagoev Agency
Blue point Bosch
Bulgartabac Danone
Domestina Easy Credit
Eurobet Grand Hotel Sofia
Happy Lenovo
Litex Motors Mtel
Nestle Nop-templates
PETS & U Philips
Renault Nissan Bulgaria BNP Paribas
Rubella Sanofi
Seat Suzuki
To the Top Agency и други.
По време на маркетинг закуската се запознаваме с нови или малко известни начини за мерене на онлайн дисплей реклама, проследяваме тенденции за повече ангажирност с потенциални и релани клиенти и отделяме поне час на дискусия по темата за маркетинга, рекламата и дигиталните комуникации.
Маркетинг закуската е подходяща за маркетинг представители на следните браншове, но не само:
-
автомобили
-
козметика
-
храни и напитки
-
телекомуникации
-
финансови услуги
-
фармация
-
онлайн магазини
Лектор на четвъртото издание на маркетинг закуската “Да измерим вашата онлайн дисплей реклама” е Христо Николински, Country Manager за Etarget България с дългогодишен опит автомобилната индустрия, недвижимите имоти и хотелиерството, освен експертизата му в дигиталните медии и programmatic advertising.
Marketing360.bg
Място: + Това,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. Марин Дринов 30
Вторник, 15 Декември 2015, 09:30 ч.
до
Вторник, 15 Декември 2015, 11:30 ч.