6 questions for a successful project kick-off
Това събитие е част от потребителската група IT Project Management:
ПРОГРАМА:
>>> Отделяте ли достатъчно време, за да си „напишете домашното" за предстоящата kick-off среща?
- Подготвяте ли административната част предварително?
- Взимате ли предвид аудиторията, техните нужди и цели?
>>> Сигурни ли сте, че знаете контекста на проекта и защо го правите?
- Каква е нуждата от проекта?
- Какви са целите?
>>> Уверявате ли се, че всички са наясно с обхвата на проекта?
- Всички ли са наясно с рисковете?
- Дискутирате ли допълнителни изисквания като hosting, SSL, third party licenses и други?
>>> Как ще се изпълни проекта?
- Какви са основните фази?
- Всеки ли е наясно с ролята и отговорностите си в проекта?
>>> Кога ще се случи проекта?
- Клиента и екипа наясно ли са с основните важни събития и дати за доставка?
>>> Какво следва от тук нататък?
>>> Q&A част;
>>> Networking част;
ЗА ЛЕКТОРА: Велислав Иванов
>>> Понастоящем Велислав Иванов е ръководител на проекти в Despark.
>>> Занимава се с управление на IT проекти и бизнес анализ от 6+ години.
>>> Управлявал е проекти с продължителност над 3+ години, с екипи от Европа, Индия и САЩ.
>>> Сред част от компаниите, с които е работил са имена като Coca Cola Hellenic, Pfizer, Sensata, Vivacom, Mtel, Roobar и др.
>>> Предишният му опит включва позициите Бизнес анализатор и Ръководител проекти в Abilitics.
>>> Завършил е бакалавър „Икономика“, а след това магистратура „Управление на ИТ проекти“ в Нов Български Университет.
>>> Той вярва, че работата му в back-end и front-end (web и mobile) ориентирани компании му помага да погледне IT проектите от различни гледни точки и да усвои специфични умения и процеси на работа.
>>> Повече за Велислав може да научите от Linkedin профила му: www.linkedin.com/in/velislavivanov
С ПОДКРЕПАТА НА: DataArt
DataArt е международна консултантска компания в областта на технологиите, която проектира, разработва и поддържа уникални софтуерни решения, помагащи на клиентите да развиват своята дейност. Ние си партнираме с клиентите, за да създадем иновативни решения, с които да допринесем за трайния им успех на пазара.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНА РЕГИСТРАЦИЯ:
Защо събитието е с платена регистрация?
Платената регистрация ни позволява да предвидим колко хора ще присъстват на събитието. Заплатените за билет 5 лв. ви осигуряват една напитка до 3 лв. от бара на заведението, а останалите 2 лв. се удържат от разплащателната система.
ПОТРЕБИТЕЛСКА ГРУПА: IT Project Management.
Събитието е част от потребителската група за IT Project Management. Всеки месец организираме събития на тема свързана с IT Project Management. За да не изпускате интересна информация по темата – абонирайте се:
ОРГАНИЗАТОР: DEV.BG
КЪДЕ: betahaus Sofia, ул. „Крум Попов“ 58
КОГА: 12.06.2017
Очакваме ви!
Място: betahaus,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: ул. "Крум Попов" 58
Понеделник, 12 Юни 2017, 19:30 ч.
до
Понеделник, 12 Юни 2017, 21:00 ч.