Път към превъзходство - или как да променим вярването на клиента в наша полза
Всеки от нас знае техники за убеждаване на клиентите си, а тези от нас които се занимават професионално с продажби знаят, колко е важно да имат голям арсенал от такива за да се справят по-ефективно с различните типове клиенти.
Най-работещите от тези техники Георги Христулев е събрал в тридневния тренинг „Виртуоз в продажбите“ http://virtuoz.bg. "Но има една техника която е толкова мощна че я нарекох „Път към превъзходство - или как да променим вярването на клиента в наша полза“.
Обърнете внимание! Вярно ли е че купуваме от хора на които вярваме, продукти в които вярваме от компании на които вярваме? Да, това важи в по-голямата част от случаите, но дали ние им вярваме или те ни убеждават в това ? Аз знам че е второто и знам техниката която стой зад това убеждаване.
Тази техника искам да споделя с вас на вечерно събитие в рамките на около 90 мин. Ще разберете как да променяте вярването на вашият клиент, така че той да купи от вас.
Техниката е безценна за това цената от 20 лв. е символична и включва чаша вино за нетуоркинга след това.
Датата е: 16.02. (вторник) от 18:30 ч.
Мястото: Сентръл Парк Хотел София с адрес: бул. Витоша 106
Има само 50 места за това побързайте купете си билет.
Място: Сентръл Парк Хотел София,
Регион: област София ,
Град: гр. София,
Адрес: бул. Витоша 106
Вторник, 16 Февруари 2016, 18:30 ч.
до
Вторник, 16 Февруари 2016, 21:30 ч.